Autèntic “anglès americà” a l’escola Ponent!

Aquest curs l’Escola Ponent té la sort de comptar amb una auxiliar de conversa en llengua anglesa, vinguda especialment d’Oklahoma (i gentilesa del Ministeri d’educació), que ens ajudarà a millorar la pronunciació i les habilitats comunicatives dels nostres alumnes.

Es diu Ella i tots els nens i nenes del cicle superior de l’escola (cinquès i sisès) ja la coneixen. Al principi el seu autèntic accent americà els resultava molt estrany, però ara ja l’han normalitzat, i saben que per a comunicar-se amb ella cal fer un esforç extra: S’ha de parlar amb anglès! Oh my God! No hi ha altra opció!

Mica en mica veiem la importància de l’actitud comunicativa, dels gestos, de no tenir por a fer errors i de les nostres capacitats amagades. És una sort tenir a la Ella amb nosaltres!

Aquest any we are the lucky ones!