Assemblea de delegats i delegades

Qui són els delegats i delegades? Dos alumnes, per classe, triats democràticament a partir de primer curs de primària.

Les funcions dels delegats i delegades són:

• Fer d’enllaç entre les diferents classes i l’escola, amb els diferents estaments que composen la seva estructura organitzativa. (Claustre, equip directiu, Consell Escolar, …)
  • Assistir a les reunions que seran un cop al mes
  • Exercir de moderador/a, d’aquestes reunions, quan els toqui i escriure l’acta de la sessió.
  • Portar a la reunió de delegats i delegades les opinions i les propostes del seu grup classe
  • Informar als companys/es de l’aula de les decisions i dels temes tractats a la reunió
  • Fer memòria, a final de curs, de les actuacions i la valoració del seu funcionament.

Aquests són els nens i nenes que desenvolupen la funció de delegat enguany.