2a PROPOSTA DE TASQUES A FER DEL 03 D’ABRIL AL 10 D’ABRIL.

Estimats alumnes,

Us fem arribar les activitats proposades pels docents per a aquesta setmana. A continuació, us oferim un seguit de tasques que els vostres fills i les vostres filles poden anar fent durant aquests dies. Realitzant totes aquestes tasques, el nostre alumnat no perdrà el fil de les classes i tindrà una valuosa ocupació per omplir les feixugues hores de confinament. Podeu presentar aquestes tasques com a màxim el dia 10 d’abril mitjançant els correus electrònics (de P3 a 3r) o el Classroom (de 4t a 6è).

També, recordar-vos que teniu penjat al web de l’escola, els correus electrònics de cada nivell per fer qualsevol consulta, entregar deures o mantenir la comunicació entre famílies i escola.

Una forta abraçada virtual.

Tasques a fer aquesta setmana:

Infantil: Per veure els deures que us han preparat les mestres d’infantil, cliqueu aquí.

1r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 1r, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

2n de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 2n, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

3r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 3r, cliqueu aquí.

Recordem que 4t, 5è i 6è tindran els deures penjats al Classroom de cada nivell. Heu de fer les tasques a la mateixa plataforme del Classroom. Per poder facilitar-vos la feina, hem creat un tutorial on explica com podeu fer les tasques al Classroom (heu de clicar a sota):

Tutorial Classroom Alumnat

Així i tot us deixem aquí l’enllaç dels deures preparats per aquesta setmana. Només el podeu visualitzar aquí, per poder-los fer, heu d’anar al Classroom.

4t de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 4t, cliqueu aquí.

5è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 5è, cliqueu aquí

6è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 6è, cliqueu aquí.

Educació física: Per continuar mantenir-vos en forma, en Sergi, us ha preparat unes activitats. Podeu veure-les si cliqueu aquí.

“Jo no ensenyo als meus alumnes, només els proporciono les condicions en què puguin aprendre”. Albert Einstein