AMPLIACIÓ DEL CONFINAMENT – TASQUES A FER DEL 30 DE MARÇ AL 3 D’ABRIL

Estimats alumnes,

Tots els mestres us trobem molt a faltar i ja tenim ganes de tornar-vos a veure. Malauradament, mentre duri aquest confinament hem de seguir treballant i aprenent des de casa. Per això us hem preparat una mica de feines per a que feu la propera setmana.

A continuació us trobareu els dueres repartits per cursos. Cliqueu sobre el vostre curs i els podreu veure.

Aquests dies tot i que no estem a prop, tal i com va dir Albert Einstein,  us proporcionem les condicions  per a que pogueu aprendre.

Deures per cursos:

Infantil: Per veure els deures que us han preparat les mestres d’infantil, cliqueu aquí.

1r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 1r, cliqueu aquí.

2n de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 2n, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

3r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 3r, cliqueu aquí.

Recordem que 4t, 5è i 6è tindran els deures penjats al Classroom de cada nivell. Podeu fer els deures des de la mateixa plataforma del Classroom i així els i les mestres veuran les vostres respostes amb l’objectiu d’ajudar-vos en el vostre aprenentatge. Recordeu que, també, us podeu comunicar via telemàtica amb els i les mestres d’aquests nivells a través del Classroom. Així i tot us deixem aquí l’enllaç dels deures preparats per aquesta setmana.

4t de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 4t, cliqueu aquí.

5è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 5è, cliqueu aquí.

6è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 6è, cliqueu aquí.

Educació física: Per continuar mantenir-vos en forma, en Sergi, us ha preparat unes activitats. Podeu veure-les si cliqueu aquí.

“Jo no ensenyo als meus alumnes, només els proporciono les condicions en què puguin aprendre”. Albert Einstein

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *