Acomiadem el curs amb jocs i festa!

L’últim dia de curs, la Festa de final de curs organitzada per les famílies va ser una cloenda lúdica i molt entretinguda. A les 17.00 h, la festa va començar amb l’estrena dels nous jocs gegants de l’escola, un circuit d’activitats que van ser possibles gràcies a la col·laboració voluntària de les famílies i els alumnes de 6è, que gaudien del seu últim dia a l’escola Ponent.

A continuació, vam organitzar un comiat molt emotiu a la Tere, que ha estat la conserge de l’escola durant 30 anys i sempre formarà part de la nostra història! Just després, va arribar la festa de l’escuma, que ens va permetre acomiadar-nos plegats del curs.

Bon estiu a tots i totes!