Acabem el trimestre fent la mona

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, ha estat l’últim dia del segon trimestre i quina millor manera d’acabar-lo que celebrant una tradició catalana com és la Mona.

Els nens i les nenes de I3, I4 i I5 han realitzat durant la tarda de dijous un pastís. Després, hem sortit al pati per menjar en germanor tot Infantil. Seguidament, hem tingut una mica de festa i gresca al pati ballant i cantant les cançons que més ens agrada!

A cicle inicial, els nens i les nenes de 1r i 2n han decorat una magdalena amb xocolata i altres elements. Cada nen o nena ha fet servir la seva imaginació per crear la seva pròpia mona. Hem passat una bona estona compartint moments amb els companys i companyes. Per acabar la tarda hem sortit al pati de les grades per gaudir d’una estona de joc

Els nens i les nenes de cicle mitjà i superior han construït amb dues llesques de pa la seva mona. Alguns nens i nenes han volgut fer-la de dos pisos, altres han preferit fer-ne dues per separat i decorar-les de manera diferent. La imaginació de cada infant ha donat lloc a creacions ben diferents.

Tot i que aquest trimestre ha estat força intens, amb molts aprenentatges i reptes, ara toca gaudir d’uns dies de descans i aprofitar per fer activitats diferents. És una oportunitat per a passar temps amb la família i amics, fer excursions o simplement relaxar-se.

Des de l’escola, desitgem a tots el nostra alumnat i les seves famílies unes bones vacances. Que pugueu gaudir al màxim d’aquests dies i tornar amb les piles ben carregades per afrontar l’últim trimestre amb energia i il·lusió.