8M a l’escola

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Al llarg del dia d’ahir, l’escola va commemorar el dia de la dona amb diferents activitats.

En primer lloc, els nens i nenes de 5è han realitzat una representació artística anomenada “Barreres: Trencant cadenes”, com a part del projecte Meraki d’arts escèniques de l’escola. Aquesta actuació no només ha estat presenciada per tota la nostra comunitat educativa, sinó que també hem obert les portes perquè la comunitat en general pugui participar. Després de la representació a l’escola, també hem portat aquesta emocionant actuació al centre municipal de Bellavista i als carrers de Granollers.

La representació artística “Barreres: Trencant cadenes” pot interpretar-se com una expressió dels reptes i obstacles que les dones han hagut de superar al llarg de la història i com a un acte de resistència i empoderament. Aquesta activitat posa de manifest la lluita de les dones per superar les barreres i aconseguir la igualtat.

A més, per commemorar el 8M, els nostres alumnes han decorat banderoles després d’explorar el significat d’aquest dia. Aquestes banderoles són un testimoni del nostre compromís amb la igualtat i la justícia de gènere.
La decoració de banderoles per part dels alumnes de l’escola també està estretament relacionada amb el 8M, ja que aquestes banderoles poden ser considerades com a símbols de suport i solidaritat cap a les dones i les seves lluites per la igualtat de drets i oportunitats.

Per últim, el taller de famílies ha organitzat una activitat on han creat atrapa somnis amb la participació de tots els nens i nenes de l’escola al pati. Aquesta activitat fomenta la creativitat i l’esperit col·laboratiu entre les famílies i els nostres estudiants.

Aquest taller també ens ha servit per reflexionar sobre els somnis i les aspiracions de les dones al llarg de la història i actualment, així com un acte de creació i unió entre les famílies i la comunitat educativa.

Estem encantats de veure la participació i el compromís de tots els membres de la nostra comunitat en aquestes activitats, que no només enriqueixen les nostres vides escolars sinó també les nostres comunitats locals a partir d’actes activitats activitats descrites. També, el 8M,reflecteix el compromís de la nostra escola amb la igualtat de gènere i la commemoració del 8M com a dia per recordar les lluites passades i continuar treballant cap a un futur més just i igualitari per a totes les persones.

Continuarem treballant junts per a un futur més inclusiu i equitatiu per a tots.