4a PROPOSTA DE TASQUES A FER DEL 17 D’ABRIL AL 24 D’ABRIL

Estimat alumnat i famílies;

Primer de tot, i com sempre, us desitgem que estigueu tots i totes bé. Volem donar-vos ànims en aquests dies tan complicats. Us tenim molt presents a tots i totes!

Com ja sabeu, el confinament continua i, per tant, comencem a treballar aquest tercer trimestre des de casa. Els i les mestres de l’escola continuem preparant i seqüenciant tot un seguit de feines per poder fer durant el confinament. Així que, continuem treballant amb la mateixa dinàmica que les anteriors setmanes.

Abans de posar les tasques a fer, volem comunicar-vos una informació important referida a l’entrega dels informes del segon trimestre:

Davant del fet que no podem arribar a totes les famílies via correu electrònic, tots els centres públics de Granollers i el centre municipal de Granollers hem acordat que els informes del segon trimestre els lliurarem quan es pugui retornar al centre.

Molts ànims i una forta abraçada virtual de part de tota la comunitat educativa de Ponent.

Ara sí, aquí us deixem les tasques a fer aquesta setmana:

P3 (infantil): Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de P3, cliqueu aquí.

P4 (infantil): Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de P4, cliqueu aquí.

P5 (infantil): Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de P5, cliqueu aquí.

1r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 1r, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

2n de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 2n, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

3r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 3r, cliqueu aquí.

Recordem que 4t, 5è i 6è tindran els deures penjats al Classroom de cada nivell. Heu de fer les tasques a la mateixa plataforme del Classroom. Per poder facilitar-vos la feina, hem creat un tutorial on explica com podeu fer les tasques al Classroom (heu de clicar a sota):

Tutorial Classroom Alumnat

Així i tot us deixem aquí l’enllaç dels deures preparats per aquesta setmana. Només el podeu visualitzar aquí, per poder-los fer, heu d’anar al Classroom.

4t de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 4t, cliqueu aquí.

5è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 5è, cliqueu aquí.

6è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 6è, cliqueu aquí.

Educació física: Per continuar mantenir-vos en forma, en Sergi, us ha preparat unes activitats. Podeu veure-les si cliqueu aquí.

Recordeu també, que encara sou a temps d’enviar els vostres dibuixos de Sant Jordi Confinats. Teniu de temps fins al dia 22 d’abril. Aquí us deixem com podeu participar:

També us proposem aquestes activitats per fer el dia de Sant Jordi!:

El cavaller de la cuirasa rovellada de llautó voldria fer una proposat honesta com cal a tothom.

Donat que la diada de Sant Jordi s’ha ajornat, proposa que grans, petits i mitjans, dibuixin una rosa sobre qualsevol material. Paper, roba, fusta… el que tingueu a mà, sense mirar si està ben feta o no i, que el dia 23 d’abril. la pengem als balcons, finestres, portes, per mostrar que la diada es dins el nostre cor i l’ajornament és una circunstància.

Ha de servir, també, d’homenantge a tots aquells que s’hi deixen la pell, mai millor dit, per la nostra salut. Un virus no ens pot deixar sense la nostra rosa de Sant Jordi!

La llegenda al balcó:

Aquesta activitat convida els nens i nenes (i les seves famílies) a confeccionar, amb qualsevol tècnica, fins i tot
disfressant-se, personatges de la llegenda de Sant Jordi (el drac, la rosa, el castell, el poble, el cavaller
Sant Jordi, la princesa,…), per mostrar-los al veïnat, a través del balcó o la finestra, el mateix dia de Sant
Jordi.

Per l’abril lletres als balcons mil:

Aquesta activitat és una invitació a que nens i nenes escullin la seva paraula, poema, conte, fragment d’un
llibre, cançó, preferida, que l’escriguin en un tros de tela o cartolina gran perquè tothom des de casa o
pis veí ho pugui llegir.

Podeu enviar-nos les vostres fotografies al diferents e-mails de la classe i les penjarem al Web de l’escola, per tal de que tothom vegi com hem passat Sant Jordi!
“Jo no ensenyo als meus alumnes, només els proporciono les condicions en què puguin aprendre”. Albert Einstein