2n fem racons matemàtics

Els alumnes de 2n hem començat a fer els Racons Matemàtics que consisteix en organitzar cinc grups de nens i nenes, i cada setmana anem canviant de racó.

Fem el Tangram que és un joc xinès. Consisteix en formar figures d’una sèrie de peces donades com un mosaic i que hem d’encaixar. També fem el joc de Pius de diferents colors per clavar en una reixeta i crear una composició artística que després podem dibuixar i pintar.

Un altre racó és la Sanefa, on a partir d’un dibuix que es repeteixen formes abstractes, florals.. hem de comptar els quadradets en una quadrícula per fer la mateixa figura.

Utilitzem un altre material que tothom coneix, el Lego, material de plàstic per a la construcció que s’encaixa i permet fer les pròpies creacions. Finalment, utilitzem un joc, el Connexion, que són peces que a partir de polígons en 2 dimensions es construeixen molts poliedres i formes volumètriques en 3 dimensions.

Ens ho passem molt bé, i a la vegada ens ajuda a fomentar la creativitat, la lateralitat, l’atenció i fer grup.

Alumnes de 2n