10a PROPOSTA DE TASQUES A FER DEL 29 DE MAIG AL 5 DE JUNY

Estimats nens i nenes;

Aquí us fem deixem les propostes d’activitats d’aquesta setmana.

P3 (infantil): Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de P3, cliqueu aquí.

P4 (infantil): Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de P4, cliqueu aquí.

P5 (infantil): Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de P5, cliqueu aquí.

1r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 1r, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

2n de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 2n, cliqueu aquí. Important: No cal imprimir res, podeu fer les feines a una llibreta o a un full que tingueu a casa.

3r de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 3r, cliqueu aquí.

Recordem que 4t, 5è i 6è tindran els deures penjats al Classroom de cada nivell. Heu de fer les tasques a la mateixa plataforme del Classroom. Per poder facilitar-vos la feina, hem creat un tutorial on explica com podeu fer les tasques al Classroom (heu de clicar a sota):

Tutorial Classroom Alumnat

Així i tot us deixem aquí l’enllaç dels deures preparats per aquesta setmana. Només el podeu visualitzar aquí, per poder-los fer, heu d’anar al Classroom.

4t de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 4t, cliqueu aquí.

5è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 5è, cliqueu aquí.

6è de Primària: Per veure els deures que us han preparat els i les mestres de 6è, cliqueu aquí.

Una abraçada virtual a tothom! Us trobem molt a faltar!

Equip de mestres de Ponent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>