Primer dia d’escola!

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:
Avui ha començat el curs 2021/2022, esperem que sigui un curs ple de bons moments, de riures, de ganes d’aprendre, de motivació i d’omplir de bons moments l’escola.
Tenim moltes ganes de començar i de veure que passarà aquest curs!

Us estem esperant!

Estimats alumnes, recordeu a l’Oriol i a la Marta que el curs passat us van fer els tallers emocioteatrals?
Doncs avui han vingut a l’escola. Els mestres, hem siguts els alumnes i hem gaudit tant com vosaltres ho vàreu fer el curs passat amb els tallers.
Hem… Llegeix més»

P5 ens graduem!

Avui els nens i nenes de P5 ens hem graduat! Ha sigut un dia ple d’emocions. Primer, al pati de les grades, ens han vingut a acomiadar tot el cicle (P3 i P4) i allà ens han donat un diploma i l’orla de les dues… Llegeix més»

Comiat de 6è

Avui acaba l’última setmana sencera del curs…
Ja només queden dos dies de classe per a que comencin les vacances i pels nens i nenes de 6è és moment d’emocions i nervis, ja que acaben l’escolarització a l’escola Ponent de Granollers després d’un gran camí que… Llegeix més»

Sortida a la Fundació Mona

El passat dia nou de juny, les nenes i els nens de 4t vam anar de visita a la Fundació Mona. És un lloc que ens agrada molt ja que aprenem a veure animals amb una perspectiva de cura, respecte i reflexió.
Tots els micos que… Llegeix més»

Cantània 2021

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:
El passat divendres 11 de juny, els nens i les nenes de cinquè de l’escola Ponent van participar a la Cantània realitzada al Palau d’esports de Granollers.
La Cantània és un espectacle preciós que suposa un repte en la seva organització i… Llegeix més»