REVISTA DIGITAL nº10 – Pompeu en ACCIÓ!!!

Ja tenim aquí la REVISTA DIGITAL de l’escola: POMPEU EN ACCIÓ.

És l’edició número 10 i per això, porta novetat! Les diferents seccions de la revista exposen les tasques realitzades als Projecte d’aula dels diferents nivells i grups. A més, els usuaris del servei de menjador han creat un còmic ben divertit per a la portada i contraportada i, a més, hem comptat amb una persona especial per a l’Editorial d’aquesta edició: l’Ana Morancho, mestra de l’escola que es jubila aquest curs!

Esperem que li feu una ullada en família i pugueu visualitzar la feina de que a projectes a la nostra escola.

Fullegeu i gaudiu!!!

REVISTA DIGITAL “Pompeu en ACCIÓ” núm.10 (clica aquí)