Ja tenim els jocs del procés participatiu!

Ja podem disposar al pati de l’escola de les propostes de joc que vam votar al procés participatiu que gestiona l’Ajuntament de Vilanova del Camí.

Després de fer-ne les votacions a les aules i posteriorment a l’Assemblea de delegats i delegades, l’opció més votada va ser el rocòdrom i les taules de joc. Aquesta proposta és gràcies a la partida de pressupost participatiu que l’Ajuntament ofereix a les escoles per tal que l’alumnat escolli amb allò que vol destinar-hi els diners.

Fa alguns dies vam inaugurar les taules de joc i, avui, ho hem fet amb el rocòdrom.

Poc a poc el projecte “El pati: un espai d’oportunitats educatives” va prenent forma i va adquirint noves propostes per fomentar el joc lliure i educatiu a l’hora d’esbarjo.

Aprofitem també per agrair als treballadors de la Brigada de l’Ajuntament per ajudar-nos a fer-ne el muntatge i la seva col·locació al pati!

Gràcies i a gaudir-ne plegats!!!!