Sant Jordi 2018 a l’escola!

Sant Jordi arriba com un cavaller

amb la seva llança travessa el carrer.

Ja veu la princesa que el drac vol menjar,

si no va de pressa ella es morirà.

Li clava la llança, cau escalabrat.

La pobra princesa, visca! s’ha salvat !

La rosa creixia. Sant Jordi l’agafà

i a la princesa  li ha regalat.

Enguany, hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb tallers, contes i padrins lectors. Una jornada literària que hem gaudit en comunitat i compartint espais per aprendre a gaudir de la lectura.

Al llarg del matí, hem organitzat els tallers de punts de llibre. L’alumnat, distribuït en diferents grups i per diferents espais de l’escola (interiors i exteriors) han compartit espai amb companys/es del seu cicle per creat un punt de llibre. Després, gràcies a la col·laboració d’uns quants pares i mares hem gaudit de l’explicació de contes a les aules. Els hi hem agraït moltíssim aquests minuts de lectura regalant una rosa a cada mare/pare que ens ha acompanyat.

La tarda ha estat marcada pel moment més esperat de la festivitat de Sant Jordi a la nostra escola: els padrins lectors. Creant un clima relaxat, envoltat d’històries i contes ben diferents, un alumne més gran ha apadrinat un de petit i, distribuïts per tots els espais de l’escola, han llegit els seus contes i s’han explicat les seves històries. Amb música relaxant, les parelles de padrins i apadrinats han voltat lliurement per l’escola, que oberta de bat a bat, s’ha convertit en una escola literària i de convivència.

Una jornada que ha estat acompanyada de la decoració de l’escola, gràcies a la col·laboració de les famílies, que han creat la lletra inicial del nom dels seus fills/es i han donat color a tot el centre. I també s’agraeix la col.laboració de l’AMPA amb la seva paradeta de roses amb el lema: “Les roses del Pompeu, les millors de tot arreu!!!” Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!!!

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES: Sant Jordi 2018