Escrivim de moltes maneres

L’objectiu principal d’aquest taller de Cicle Inicial, és desenvolupar la grafomotricitat dels alumnes per tal d’adquirir destreses i habilitats motores que facilitin l’escriptura. Durant aquest taller els infants realitzen, principalment, activitats que promouen la execució de diferents moviments amb les mans que requereixen destresa i precisió.

Aquestes activitats també milloren la coordinació ull – mà i representen un entrenament per a l’escriptura. Els nens i nenes poden escollir d’entre diferents activitats al llarg de les tres sessions del taller: composició artística de la tardor utilitzant formes geomètriques, capsetes de sal per practicar el traç de les lletres, activitats per consolidar la psicomotricitat fina amb paper, agulla i fil i plantilles amb diferents traços per resseguir.