Tallers a Cicle Inicial

El passat mes d’octubre van començar les sessions de tallers d’aprenentatge a Cicle Inicial . Aquest any s’han organitzat en diferents espais dedicats a dones que han resultat molt importants per la història. En el nostre cicle, aquests espais, els hem dedicat a:

Jane Austen: Els alumnes aprenen a reconèixer i identificar paraules i petits textos orals i escrits amb suport visual o audiovisual.

Valentina Tereshkova: Es realitzen diferents experiments per tal d’observar i identificar les propietats de determinats materials.

Ada Lovelace: Desenvolupant diferents activitats, els alumnes van adquirint destreses i coneixements per assolir diferents reptes per mitjà de la construcció i la programació bàsica. Aquest fet els ajuda a fomentar la presa de decisions i el pensament crític.

Emmeline Pankhurst:Organitzats per diferents racons de treball els alumnes reconeixen i identifiquen petits textos orals i escrits que afavoreixen la pràctica de la llengua anglesa.

Amy Winehouse:Mitjançant l’audició i la manipulació, aprenen a conèixer i identificar els diferents instruments de percussió i interpretar els ritmes proposats.

Maryam Mirzakhani: En aquest espai els alumnes aprendren diferents conceptes matemàtics mitjançant la confecció de jocs.

Frida Kahlo: Amb diferents propostes artístiques els alumnes desenvolupen la imaginació i la creativitat.

Núria Picas:L’objectiu d’aquest taller és entendre l’esport com una part més del dia a dia i adquirir coneixement sobre hàbits saludables i desenvolupar habilitats socials i de convivència.