ESPAI GRETA THUNBERG : PAPER RECICLAT

Durant aquest primer trimestre hem fet aquest taller relacionat amb la conservació i respecte pel medi ambient.

Com ja sabeu la nostra escola és una escola verda. Intentem als nostres tallers conscienciar en tot el possible per la cura del medi ambient i aprendre també diferents tècniques de reciclatge amb materials de rebuig. Aquest taller ens dona l’oportunitat de crear fulls de paper en diferents colors, figures amb pasta de paper i polseres i figures amb paper maixé.

L’objectiu de les diferents activitats és assolir i ampliar coneixements a través de la descoberta, la creativitat, les connexions i la manipulació. Tot aquest procés es farà a partir de les activitats proposades on seguiran unes indicacions amb diferents materials i eines.