ESPAI CATHERINE L’ECUYER: MINDFULNESS

En aquest taller s’ofereix l’oportunitat de profunditzar en el món intern de cada infant.

En aquest taller, primerament, cadascú crea un espai segur imaginari al qual pot acollir-se sempre que ho necessiti, oferint així una eina molt potent per a regular les seves pròpies emocions.

Després, els infants poden escollir entre set propostes que combinen la lectura, amb la utilització de recursos digitals, la construcció de material o l’art amb els elements de la natura, tot vinculat al coneixement d’un mateix i a aprendre com gestionar certs aspectes de la vida.

L’objectiu principal del taller és que l’alumnat aprengui a gaudir del present, descobreixi eines per a regular les seves emocions i ajudar-los a trobar estratègies per tal de relaxar-se.