La lliga de la justícia
La classe de 6è verd, després de presentar els diferents noms que ens agradarien, hem fet una votació i per un resultat ajustat ha sortit la classe de les injustícies. Finalment per fer-ho més com a nom de classe acordem que sigui La Lliga de la Justícia. Una lliga que lluita per lluitar envers a […]
La lliga de la justícia Llegeix més »


