Els Investigadors i les Investigadores

La classe de 5è rosa, després de presentar els diferents noms que ens agradarien, hem fet una votació i per majoria ha sortit ser la classe dels investigadors.

Primer de tot, entre tots hem decorat la porta de la classe: tots i totes les alumnes vam buscar un llibre d’investigadors que ens agradés, i van elaborar la portada, que posteriorment, la vam penjar a la porta. Respecte al dibuix, el va fer un monitor de menjador, i entre tots i totes el vam pintar, de manera  col·laborativa.

A continuació, entre tots hem decidit què volíem aprendre sobre els

investigadors, han sortit un munt de dubtes i inquietuds, que hem anat resolent.

Quan ens van confinar, vam seguir treballant i vam realitzar un experiment a casa: l’ou lluminós. A partir d’aquest, vam poder veure el mètode científic  i el text instructiu.

De tornada a l’escola, vam començar a treballar amb el llibre Els increïbles enigmes de Sherlock Holmes, on vam seguir la pista del detectiu i dels seus amics en les seves aventures i vam ajudar-lo a resoldre diferents enigmes de tota mena: codis secrets, endevinalles, jeroglífics, càlculs, mots encreuats… Ens vam divertir molt ajudant el detectiu privat més famós del món!

Com no en vam tenir prou, vam posar a prova el nostre cervell i vam resoldre més reptes del llibre 365 acertijos y retos de ingenio.

Els‌ investigadors han‌ ‌estat‌ ‌molt‌ ‌motivats‌ ‌i‌ ‌interessats‌ ‌al‌ ‌llarg‌ ‌del‌ ‌projecte‌ ‌mostrant-se‌ ‌participatius,‌ ‌responsables‌ ‌i‌ ‌amb‌ ‌ganes‌ ‌d’aprendre.‌