Maqueta del Barri Lledoner

Hola!!!! Després de treballar el barri Lledoner fent l’itinerari, construïm la nostra maqueta. Cada grup organitza, crea, dissenya diferents espais del barri: l’escola Lledoner, l’Hostal, la plaça del rellotge, l’escola Anna Mogas, l’avinguda Joan Prim i la plaça Lledoner. Ens ho hem passat molt bé treballant amb grup i gaudint de la pròpia creació. Hem utilitzat capses de cartró, plastilina, taps, i altres materials reutilitzables. Després de setmana Santa buscarem un dia per exposar-les!!! Hem treballat molt i de valent. Felicitats!!!

Construcció de la maqueta del Barri Lledoner