PRIMAVERA A L’ESCOLA! Somiatruites P4B

Hola famílies! Els Somiatruites hem estat gaudint de la molt esperada primavera fins l’últim moment, hem descobert i après moltes coses d’aquesta estació de l’any tan bonica… Hem aprofitat totes les oportunitats que ens ofereix: plantar a l’hort, dibuixar flors, trobar insectes, veure l’arc de Sant Martí, descobrir el cicle de vida dels cucs de seda… Us deixem un recull de fotografies i vídeos d’alguns dels nostres moments de primavera! I ja en res donem la benvinguda a l’estiu!!!! Quina caloreta!!!!

I com tots sabem… “La primavera la sang altera!”. Gràcies Somiatruites per deixar-me gaudir i aprendre tant al vostre costat!!!! Sóc súper afortunada!

PRIMAVERA A L’ESCOLA, SOMIATRUITES P4B