Bufanúvols i Somiatruites

Aquests últims dies hem pogut compartir estones de joc amb els altres nens i nens de P4. Hem aprofitat el bon temps i la calor per jugar amb jocs d’aigua a l’ombra dels Lledoners i les Moreres del pati. En altres moments hem obert les aules i el passadís per poder compartir els jocs. Esperem que el curs vinent ja puguem realitzar els ambients tal com ho fem a l’escola Lledoner i aquestes experiències siguin el dia a dia a l’escola.

Aquí us deixem unes imatges de les estones compartides.  Imatges de les dues classes     Imatges de les dues classes