Els primers dies a P3.

Hola Famílies de P3

Ja ha passat un més que vam començar aquesta nova aventura a l’escola Lledoner. Aquest període d’adaptació ha servit per coneixe’ns una mica millor i per anar creant vincle amb els vostres fills i filles i amb vosaltres. L’Adaptació i la tornada a l’escola és un moment important pels infants, és normal que hi hagi moments tristos o de dubtes i sensacions noves i estranyes, però a mesura que passen els dies aquestes sensacions van desapareixent i deixant pas a d’altres de més familiars, agradables i calmades.

Sabem que us encantaria poder veure els vostres petits/es per un forat a dins de l’escola i saber com es desenvolupen,  com es relacionen, com es senten i com es comuniquen i relacionen amb els altres nens i nenes de l’escola. És per aquest motiu que us pengem un seguit de fotos per fer-vos una idea de com han anat aquests primers dies d’adaptació.

Aquí podeu veure les imatges de la Classe dels Belluguets i Belluguetes (P3B)

Estones de pati

Imatges del dia a dia a la classe

Visitem l’hort de l’escola