Èxit esportiu d’atletisme: Pau M.

El passat dissabte 17 d’abril, l’alumne de 4tB Pau M. es va proclamar campió de Catalunya a la prova de relleus 3x600m, juntament amb dos atletes més. En aquesta prova no només és important córrer a bon ritme, sinó també tenir ben adquirida la tècnica de passar o rebre el testimoni, que és l’objecte allargat que canvia d’atleta cada 600 metres. Felicitem al Pau per la seva actuació, de ben segur que han quedat reconegudes totes les hores d’esforç, sacrifici i preparació per la prova. Com a escola volem donar suport a l’activitat esportiva amb els valors que se’n deriven. Esperem que aconsegueixi molts més èxits com aquest! Podeu veure més fotografies clicant aquí.