Zombi survival

El pati és un moment per gaudir, per inventar i deixar volar la imaginació. En aquesta ocasió la imaginació ha arribat per inventar un nou joc. En David i la Lucía de 3rA volen compartir amb tothom el joc de moda a la seva classe. A continuació podeu veure un vídeo de com juguen i aquí teniu les instruccions, que ells mateixos han escrit.

Instruccions:

S’assembla al “bote-bote” però és diferent.

1. El que la para és zombi i ha de caminar com un zombi!
  2. Si t’atrapa, ets el seu company i també pots atrapar.
  3. Ens podem moure per tot el pati.

Desenvolupament

Un comença atrapant i els altres s’amaguen. Si qui la para veu a un nen o nena, ha d’anar on l’ha parat i aquell que ha vist es converteix en zombi. Aquest zombi va corrents a pillar un altre. El joc acaba si tots els jugadors són zombis. També si un que està viu es salva on l’ha parat el zombi, tothom que estava pillat, es salva.

Us animeu a jugar?

Si voleu veure com juguem i o escoltar com ho expliquem, aquí teniu el vídeo.

*Fe d’errates: en el vídeo l’alumna que parla està etiquetada erròneament. És la Lucia qui acompanya al David en l’explicació.