Xerrada Mossos “Gestió de conflictes digitals a l’escola”

Ahir dilluns 25 d’abril vam tenir l’activitat “Gestió de conflictes digitals a l’escola”, a càrrec d’un mosso i una mossa d’esquadra de la comissaria de Granollers. L’activitat s’emmarca dins d’un pla pilot dut a terme per aquesta mateixa comissaria que pretén informar i conscienciar tant a les famílies i a l’alumnat com també als docents sobre l’ús de les noves tecnologies a l’etapa de primària. La xerrada es va poder fer presencialment a l’escola i hi va participar tota la part del professorat de primària. Va ser molt profitosa i vam poder recollir consells i recursos per fer un bon ús de les noves tecnologies, així com debatre situacions concretes que ens anem trobant amb l’alumnat i les xarxes.