Votacions de les postals de Nadal

Avui, dia 10 de desembre de 2021, s’ha portat a terme la una de les jornades electorals més importants de l’escola: la votació de les postals de Nadal!

L’alumnat de cinquè, dins del centre d’interès d’Espanya, ha après el que és la democràcia. És per aquest motiu que la votació s’ha posat en pràctica de manera rigurosa: han demanat nom i cognom a totes les persones votants, han anat tatxant els noms a la llista i s’han anat introduïnt els vots en una urna segellada (una a càrrec de 5è A i una altra a càrrec de 5è B) que s’obriran aquesta tarda per tal de fer-ne el recompte.

Voleu veure algunes fotos? Cliqueu aquí!