Visitem l’institut La Roca

Avui, dimecres 1 de març, l’alumnat de sisè de l’escola hem anat de visita a les portes obertes de l’institut de La Roca del Vallès, on aniran d’aquí a uns quants mesos la majoria d’alumnes. Primer ens han fet una rebuda on han resolt alguns dubtes que els havíem fet arribar, hem fet una estona de pati durant la qual ens han convidat a esmorzar, hem visitat diferents espais i hem acabat la visita compartint una estona amb l’alumnat de primer i la seva música i hem pogut cantar la cançó “Next to me”. Finalment, ens hem fet una foto a l’entrada del centre que, ben aviat, serà l’institut de les nostres noies i nois de sisè.

Podeu veure algunes fotos clicant en aquesta: