Visita Eulàlia Canal, autora “Un petó de mandarina”

Aquest dimarts 24 ens ha visitat a l’escola, més concretament a l’aula de 5è, l’escriptora Eulàlia Canal, autoria del llibre “Un petó de mandarina” que va ser el llibre que vam llegir el grup de 5è durant el primer trimestre. Ens ha fet molta il·lusió rebre la seva visita ja que vam gaudir molt del seu llibre i portàvem dies esperant-la amb delit. Va estar al voltant d’una hora amb nosaltres on ens ha explicat quin és el procés que segueix per crear un llibre i detalls d’Un petó de mandarina en particular.

Seguidament hem pogut formular preguntes que teníem preparades i que ha estat molt contenta de respondre. Algunes d’elles amb resposta ben curiosa.

Per últim, ens ha pogut dedicar el llibre, emportant-nos així un record per sempre.

Ha estat una estona molt agradable i distesa, fent encara més lligam entre les lectures que treballem a l’escola i l’aprenentatge significatiu que en podem extreure d’aquestes.

Us deixem les imatges de la visita aquí.