Visita de la Maria Patau a 1r

Ahir a la tarda vam tenir una visita molt especial. La Maria Patau, antiga directora de la nostra escola, va venir a explicar-nos quant ha canviat l’escola de La Torreta.

Sabeu què? La Maria va veure com posaven la primera pedra de la nostra escola. Ens va explicar que va tenir el gran plaer de decidir moltes coses de l’estructura de l’escola.

També ens va explicar que l’educació ha canviat moltíssim, abans les mestres castigaven als nens i nenes copiant, agafant llibres… Us imagineu? Fins i tot, ens va dir que fa molts i molts anys els nens i les nenes anaven a escoles diferents. Nosaltres no ho podem entendre, ens agrada molt compartir, jugar i aprendre junts!

Per donar-li les gràcies per aquesta visita li vam fer un ram amb flors que vam fer nosaltres mateixos.

La Maria ens va dir que va ser mestra de molts pares i mares de l’escola, així que… mireu aquí el Power Point que va utilitzar i…. a veure si us trobeu!!!

Mireu també les fotografies d’aquestes dues tardes.

Gràcies Maria, estem desitjant que tornis a explicar-nos més coses.