Un cor per la Marató

Benvolgudes famílies,

Fa anys que l’AMPA, per a aquestes dates, celebra el Mercat Solidari amb el que col·labora a la Marató de TV3, la situació actual ens ha fet haver de reinventar-nos amb una nova proposta, ja que creiem que, més que mai, hem de continuar participant.

Enguany, posem diferents recursos al vostre abast per poder fer les donacions i a més, ens agradaria crear un mural entre tots per fer visible aquest afecte que s’està perdent a causa de la difícil situació per la que estem passant.

Participar al mural, és molt senzill! Només hem de crear un cor, amb el format que més ens agradi i lliurar-ho a l’Escola (via professors).

aquest enllaç podeu trobar algunes idees!!!!

Per fer els vostres donatius disposem de Bizum, transferència i una guardiola a secretaria, podeu fer un donatiu des d’un cèntim!

Tot el recaptat fins al 21 de desembre serà donat a la Marató de TV3 d’enguany.

No dubtis a etiquetar-nos en les xarxes socials o utilitzar el hastag #uncorperlamarató

@ampaescolalatorreta

Tenim moltes ganes de veure els vostres cors!!!!!