Treballem el Dia de la Dona

Avui, dia 8 de març, a l’escola hem treballat el Dia de la Dona des d’un punt de vista de la comprensió i la necessitat de que existeixi aquesta data.

Tot fent una ullada a alguns esdeveniments històrics dels últims 200 anys, les nenes i nens han pogut entendre per què encara és necessari que se celebri aquesta data i han vist que l’objectiu comú hauria de ser que s’aconseguís la igualtat total i que, per tant, aquest dia ja no fos necessari.

Voleu veure com ha anat l’activitat? Cliqueu en aquesta imatge.

L’eix cronològic el podeu veure a l’entrada de l’escola, amb tots els fets històrics i tots els desitjos de futur!