Torneig internacional d’escacs telemàtic

Dimecres dia 9 es va dur a terme el torneig d’escacs internacional entre les escoles catalanes que participem al projecte Erasmus+ (Escola Guerau de Liost de les Franqueses, Escola Salvador Llobet de Granollers i Escola Quatre Vents de Canovelles) més una escola de Suècia. Paral·lelament al torneig, l’alumnat es podia veure entre les escoles mitjançant una reunió telemàtica.

Hi havia un total de 47 participants, dels quals 6 van ser els representants de la nostra escola. Tot i els nervis inicials, els i les nostres representats de seguida van agafar ritme i van començar a guanyar partides. D’entre ells, la millor classificada va ser la Lucia L., fent una molt bona actuació guanyat 5 de les 7 partides disputades, fet que la va permetre quedar en 3r lloc de 47 possibles, i primera alumna de les escoles catalanes (el 1r i 2n classificat van ser dos alumnes suecs).

Així doncs, una molt bona proposta del projecte Erasmus+.

Podeu veure imatges del torneig aquí.