Telesexto a 6è

L’alumant de 6è ahir va fer el seu programa de televisió al gimnàs de l’escola. Va convidar a les famílies a veure la seva feina durant aquesta situació d’aprenentatge i junts i juntes van fer una visita per l’art, la música i els fets més importants de l’Edat Contemporània. La visita va iniciar-se amb el Museu d’art contemporani on, basant-se en sis artistes de l’època l’alumnat va crear els seus autoretrats. En alguns d’aquests hi havia números i per tant les famílies havien d’esbrinar a quin infant pertanyia. Seguidament, vam presentar, ja al plató de les notícies, la feina feta a nivell d’expressió escrita amb un diari, que recull totes les notícies creades i treballades al llarg de les últimes setmanes. I, finalment, es va donar pas al telenotícies on, per grups d’experts sortien a explicar-les amb el suport d’un Prezi. En els talls de les notícies hi havia música des del Classicisme fins els anys 2010 per veure també l’evolució a nivell musical.

Finalment, vam tenir 5 minutets per poder encetar un petit debat entorn de si “Encara estem a l’Edat Contemporània?” Van poder donar les seves opinions, però seran els historiadors i historiadores qui decidiran si hem canviat d’edat o no.

Si voleu veure les imatges feu clic aquí