Tallers cura del cos a 4t i 5è

Avui els i les alumnes de 4t i 5è han realitzat, respectivament, uns tallers que proporciona la Diputació de Barcelona anomenats: “Vaig net, estic content” i “Bona postura, bona salut”.

Al primer taller, realitzat per l’alumnat de 4t, es planteja la creació d’un Mannequin Challenge final on poder representar els conceptes apresos entorn els hàbits d’higiene. Per arribar al Mannequin Challenge, abans es porta a terme un parell de dinàmiques que serveixen per explicar els conceptes de manera àgil i entretinguda.

Al segon, fet a 5è, s’aprèn amb un memori la importància de mantenir sempre una bona postura del cos i com això ens beneficia en la nostra salut corporal i mental. No només hem treballat bons hàbits posturals sinó també amb relació a l’ergonomia auditiva, visual, etc.

Per acabar, s’han fet entre tots i totes una reflexió conjunta dels dibuixos que sortien al joc i comparàvem quines de les imatges eren més saludables.

Aquí us deixem les fotografies del taller.