Taller premi la Miranda a Cicle Superior

Avui l’alumnat de Cicle Superior de l’escola ha tingut l’oportunitat de conèixer de prop l’Arxiu de la Memòria Popular que tenim a la Roca del Vallès. Sabeu que és un dels tres que hi ha a tota Europa?

L’alumnat de cinquè, que no coneixia l’arxiu, ha pogut saber què és de la mà del propi arxiver, que ens ha encarregat escriure un text autobiogràfic relacionat amb els transports per tal de participar al concurs literari que organitzen cada any i per deixar la seva petjada en forma de petit relat de vida a l’arxiu.

L’alumnat de sisè, que ja el coneixia des de l’any passat, ha pogut conversar amb persones del barri que han compartit un trosset de la seva vida explicant anècdotes i vivències relacionades amb el transport.

Voleu veure algunes fotos del taller? Podeu clicar damunt d’aquesta imatge.