Aquest matí, dins de la nostra situació d’aprenentatge sobre la prehistòria, hem participat en el taller “La vida a la prehistòria”, conduït per Andrea de l’IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social).
Durant l’activitat, hem descobert com vivien els nostres avantpassats a través d’una explicació molt interessant sobre la vida a la prehistòria. També hem pogut observar una demostració de talla lítica i d’encesa de foc utilitzant tècniques prehistòriques.
Els nens i les nenes han explorat diferents aspectes de la vida quotidiana d’aquella època manipulant rèpliques d’objectes trobats en jaciments prehistòrics, fet que els ha permès apropar-se de manera vivencial al passat.
Per acabar, hem construït una cabana prehistòrica en petits grups, treballant de manera cooperativa i posant en pràctica tot allò que havíem après durant el taller. Ha estat una experiència molt enriquidora i motivadora que ens ha ajudat a comprendre millor com era la vida durant la prehistòria.
Per veure les fotografies de l’activitat, heu d’accedir a la carpeta “FOTOS I VÍDEOS ESCOLA LA TORRETA” compartida a través del correu electrònic.

