Taller de la Diputació a 5è: El joc de la compra

Avui els i les alumnes de 5è hem realitzat un taller que proporciona la Diputació de Barcelona anomenat “El joc de la compra”. Aquest taller s’emmarca dins del nostre actual centre d’interès, el GEP, Business Environment.

Durant aquesta sessió hem après quines són les 6 R i com podem contribuir, mitjançant un aspecte habitual com fer la compra a generar menys residus. Hem fet una activitat que consistia en escollir determinats productes per fer una compra, comparant els diferents envasos i escollint els menys perjudicials per la natura i el medi ambient.

Per acabar, hem fet una reflexió conjunta sobre quins hàbits podem realitzar per tal de realitzar un consum més responsable.

Aquí us deixem les fotografies del taller.