Taller d’art a CS

Amb la finalitat d’endinsar-nos en el món artístic, avui l’alumnat de 5è i 6è ha participat en un taller d’art a l’escola que té com nom “Llum i emocions: L’ impressionisme de Monet”. Aquest se centra en el pont entre el món de les idees i les emocions, fent un important viatge pels nostres sentits.

Durant l’activitat, l’alumnat ha creat escenografies i ha fet altres activitats per acabar entenent la llum com a eina d’expressió. Alhora, ha après que és necessari endinsar-se en el cos i entendre les emocions, per tal de donar-li veu estimulant així la imaginació.

Feu clic a l’enllaç per veure més fotografies de l’activitat.

Fins la propera!