Sortida Cultural CI

Ahir dimarts 12 de març els alumnes de Cicle Inicial vam anar al teatre a veure una obra musical anomenada Rolf i Flor a Londres, del grup musical “The Pinker Tones”. Tractava d’uns nens que havien viatjat a Londres per a visitar al seu amic Erik. Allà van conèixer a l’Alex, un nen amb síndrome de Down, que també havia estat convidat per la família. Van descobrir la ciutat de Londres de la mà del pare de l’Erik, el famós mag conegut com el gran Fastman. Un dia, els nens van acompanyar l’Erik a l’escola on havia arribat una nova companya que es deia Muna («esperança» en àrab) que provenia de Síria, un país en guerra. La Muna estava espantada, però la innocència de l’Àlex va fer que s’acabés sentint com a casa i pugués expressar els seus sentiments.

Ens ho vam passar molt bé i vam poder gaudir i ballar de totes les cançons que tocaven!