Sortida al Molí Paperer 3r i 4t

L’alumnat de 3r i 4t ahir van fer una visita al Molí Paperer de Capellades.

Vam aprendre la història del paper i com el feien antigament a través de curses de relleus i de jocs. Vam esquinçar paper de diari i el guardàvem en una bossa, després vam transportar blocs de paper fent equilibris amb el cap, finalment, vam estendre els papers en unes cordes perquè s’assequessin.

Com que vam superar totes les proves, vam aconseguir un mapa on hi havia marcat un tresor que havíem d’anar a buscar: unes llavors de paper per plantar a l’escola!

Una mica més tard vam fer la visita al museu on vam tenir la sort de fer 3 tipus de papers diferents: paper blanc, paper reciclat i paper de color verd.

Ens van agradar molt les activitats i ens ho vam passar molt bé compartint un dia amb els companys i les companyes!

Si voleu veure les fotografies, cliqueu aquí.