Sant Jordi 2021

La Diada de Sant Jordi ha estat plena d’activitat a l’escola. Hem adaptat algunes de les activitats tradicionals al nostre centre i ha sigut una Diada ben entretinguda a totes les classes.

Durant el matí a les classes d’Infantil han acabat algunes manualitats que durant la setmana ja havien estat preparant. Per exemple, a P3 han fet una rosa i un gerro utilitzant material reciclat. A P4 la rosa l’han elaborat amb pasta pintada i plastilina i les classes de P5 han fet un escut decorat amb dues roses que també han fet amb les seves manetes.

A Primària s’han realitzat uns tallers a les classes per tal de porta a casa un detall relacionat amb la Diada. A cicle inicial han fet una manualitat relacionada amb els elements de la Diada. En aquest cas han marxat a casa amb un drac volador fet amb paper. Les classes de tercer i quart han elaborat uns punts de llibre molt divertits fets amb papiroflèxia. Els més grans de l’escola, cinquè i sisè, han construït un clauer amb forma de drac i un imant amb un cavaller Sant Jordi molt simpàtic.

El matí ha continuat desprès del pati amb activitats diverses entorn la lectura i la pròpia llegenda de Sant Jordi. A sisè han organitzat un petit certamen de Lectura en Veu Alta. Els grups de cicle mitjà i també les classes de cinquè han participat en un mercat de llibres solidaris, així s’han emportat un nou llibre cap a casa cedit per un altre infant de la classe. Els petits de primària han escoltat la llegenda de Sant Jordi i han vist una versió diferent protagonitzada per les Tres Bessones.

Per la tarda a Infantil han tingut el luxe d’escoltar i veure uns contes preparats amb molta estima per part de les famílies. Qui ho desitgi pot fer una ullada a aquests contes punxant aquest enllaç. Moltes gràcies a totes les famílies que han fet col·laborat i han fet possible aquesta tarda de contes.

Els cursos de primària estaven molt emocionats per conèixer els guanyadors del concurs dels Jocs Florals d’enguany. Cada grup a la seva classe ha seguit l’acte que s’ha emès en directe a través de YouTube. Aquí teniu la gravació de l’entrega de premis per a què la gaudiu des de casa.

Totes les fotos d’aquest dia tan especial les podeu consultar en aquest enllaç. Esperem que les gaudiu.

Feliç Sant Jordi.