Rugbi a l’escola

Fa dues setmanes a 4t vam tenir l’oportunitat de fer una sessió especial d’Educació Física.

De la mà del Raúl, tutor de 2n a la nostra escola i jugador de rugbi, els nens i nenes de la classe dels Golem van gaudir d’una tarda de jocs i activitats d’iniciació al rugbi. Aquest esport és poc comú a Catalunya i en general al nostre país, però en altres països com Anglaterra, França o Irlanda és un dels esports més populars i seguits.

Al llarg de la tarda es van realitzar activitats per familiaritzar-se amb la pilota ovalada amb què es juga, així com la dinàmica de joc que és ben diferent a la d’altres esports d’equip. La principal diferència és el fet que la pilota s’ha de passar cap enrere.

Podeu veure algunes imatges a continuació i si voleu saber quines activitats van fer, pregunteu als companys i companyes de quart que us ho podran explicar en primera persona!