Recursos del món

Al final d’aquest trimestre a CdI hem treballat els recursos del món. Durant aquest tema de medi natural l’alumnat ha treballat el mètode científic a partir de diferents experiments, ens hem preguntat si les partícules estan igual a tots els estats de matèria, hem analitzat materials i molt més. Podeu clicar en el següent enllaç per veure algunes fotos que s’han fet al llarg del temari.

Per acabar, com a producte final els alumnes han fet grups i s’han convertit en científics i científiques. A continuació podreu veure un vídeo on apareix tot l’alumnat explicant-nos diferents experiments. Esperem que us agradi!