Què fem a l’escola dels grans? – I3

Les nenes i els nens de la classe de les Eruguetes goludes ja comencem a conèixer molt bé com és la nostra nova escola!! Hem vist com són els diferents espais, quins elements hi podem trobar a cadascun d’ells i quines són les persones amb qui ens relacionem en el nostre dia a dia.

Durant aquestes setmanes hem treballat més detalladament tots aquests aspectes fent diferents activitats a l’aula (puzzles, toca-toca, objectes amb plastilina…). També, hem aprofitat per fer una volteta per l’escola per tal de conèixer tant els espais més propers per nosaltres com la resta d’infants amb qui compartim passadís (grups d’I4 i d’I5).

Tot això ho estem treballant des de les sessions de SdA (Situació d’Aprenentatge).

Si voleu veure algunes fotografies del nostre treball cliqueu aquí.