Producte final Sda els animals

L’alumnat de sisè la setmana passada va acabar la primera situació d’aprenentatge d’aquest primer trimestre i va crear un producte final que l’alumnat ha mantingut en secret ja que era un regal pels seus fillols i filloles. Cada infant ha escrit un petit conte sobre animals i ecosistemes. Tothom ha volgut posar com a protagonista d’aquesta història als seus fillols i filloles i avui, a l’apadrinament els hi han regalat.

Però, no tot és el resultat. Al llarg d’aquesta Sda han estat treballant sobre les parts del conte, han ordenat contes desendreçats, han escrit el títol de diferents contes, han inventat un final diferent… bé, s’han fet ben experts dels contes. A més a més, han il·lustrat els seus propis contes i han escrit una sinòpsis.

Si voleu veure el procés, feu clic aquí.