Primer torneig d’escacs telemàtic a l’escola

Ahir vam poder viure un fet insòlit a l’escola. Un grup de 13 alumnes de 6è va jugar un torneig d’escacs entre ells/es de manera telemàtica gràcies a la pàgina https://lichess.org. El motiu d’aquest fet és que el proper 9 de juny a les 12h està programat un torneig internacional amb les escoles catalanes que participem al projecte Erasmus+ (Escola Guerau de Liost de les Franqueses, Escola Salvador Llobet de Granollers i Escola Quatre Vents de Canovelles) més una escola de Suècia!

Cada escola hi participa amb un total de 6 jugadors. Per decidir-los, nosaltres vam demanar voluntaris. És per això que s’ha creat aquesta prova interna, per decidir, d’entre els voluntaris, els 6 finalistes que jugaran el torneig internacional d’Erasmus+. Ha estat una experiència molt bona, és ben diferent jugar a escacs amb l’ordinador que presencialment. Tothom ho ha gaudit molt i, a més a més, ha estat d’ajuda pels/les 6 finalistes per familiaritzar-se amb la plataforma de Lichess i està ben a punt de cara al torneig! Us informarem del resultat d’aquest.

Podeu veure imatges del torneig aquí.