Pre-adolescents. 5è i 6è

Com sabeu, el PIC és el Pla Comunitari que tracta de potenciar la participació responsable dels ciutadans, adquirint valors com el civisme i la solidaritat.

En aquest marc s’ha creat el grup de pre-adolescents, on els nostres alumnes de 5è i 6è fan quinzenalment els dimarts al migdia un seguit d’activitats per tenir recursos per afrontar aquesta difícil etapa que és l’adolescència.

Durant aquesta hora es tracten aspectes com l’empatia, el compromís social, la responsabilitat, l’autoestima, la presa de decisions, l’autocontrol… Tot això dut a terme per la Maribel Martínez, tècnica Comunitària, la doctora Mari Cruz Moreno i l’infermera Meritxell Borrego del CAP de La Torreta.

Aquí en teniu algunes imatges de la primera sessió, que va ser valorada com un èxit pels alumnes: