Ping-pong al pati!

Seguim amb la renovació del pati a la nostra escola. Aquesta setmana estem estrenant les taules de tenis taula.

Les taules són mòbils i es poden col·locar allà on convingui, per ara les tenim al gimnàs i es treuen quan s’han de fer servir. Per començar, tots els nens i nenes a partir de tercer poden jugar-hi a l’hora del pati. S’ha organitzat un horari per tal que les diferents classes puguin anar a jugar un dia a la setmana. Algunes classes s’han animat a jugar una competició interna que es dinamitza des de tutoria.

També ens obre la possibilitat d’incloure aquest esport a les sessions d’educació física. D’aquesta manera a l’escola ja tenim raquetes de tenis, de bàdminton, pales de platja i ara raquetes i taula de “ping-pong”.

Estem tots i totes molt emocionats amb aquest material i cal destacar la col·laboració de l’AMPA en l’adquisició de les taules de tenis taula. Us deixem aquí imatges d’alguns grups jugant.